pühapäev, 28. märts 2010

Islam terviseks!

Hiljuti astus ülemus mu laua juurde ja sõnas: "Asma, tahad ma räägin sulle ühe kurja nalja?" (Tema ettevaatlikust toonist aimasin, et see on kuidagimoodi mu usuga seotud.)
"Lase aga tulla!" vastasin ma. Mida mul karta oli?

Ülemus siis jutustas: "Üks päev me siin istusime teise bossi ja personalijuhiga koos ja arutasime seda haigusjuhtumite häirivat sagedust. Ja siis personalijuht ütles, et peame vist pearäti kandmise kohustuslikuks tegema, vaata kui vähe Asma on haige olnud!"
Kuna kõik kolm on toredad inimesed ja pole mulle moslemiks olemise kohta iial halba sõna öelnud, ei näinud ma selles mingit kurja nalja. No ja ega ülemus seda mulle muidu jutustanud poleks ka.

Et mu tervise võti ei peitu otseselt pearäti kandmises, oli selge. (Muide, kui mul vanasti esines aeg-ajalt kõrvavalu, siis sest saati kui hijabi kannan, pole seda vaevust olnud! ALHAMDULILLAH!) Veidi hiljem tuli personalijuht meie büroosse ja ülemus võttis taas selle naljateema üles. Siis sain ka sobiva vastuse välja öelda: "Alkoholi ja sealiha keelamisest oleks kindlasti rohkem kasu."
Selle peale jäi siis personalijuht mõtlikuks ja nentis, et alkoholist loobuks nagu naks, aga sealihast nagu hästi ei raatsi.

Pean talle vist kalkunisalamit proovida andma.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

hetkel on niivõrd töötaja vaenulik töölepinguseadus, et inimesed käivad haigena tööl; kuna muidu kaotavad palgast sedavõrd palju.
Sage naiste töölt puudumise põhjus on ka haiged lapsed.
Otsene põjus võib ju tõepoolest olla vale toitumine (sealiha) või alkoholi tarvitamine. Viimane küll laste puhul on suures osas välistatud.
Kaudsem põhjus on meie inimeste suhteline vaesus. Süüakse halba toitu, sest see on odavam.